همه روزه متقاضيان تاسیس یا تغییرات شرکتها و موسسات غیر تجاری به اداره ثبت شركتها و موسسات غير تجاري مراجعه مي كردند كه اين مساله مشكلاتی را براي سازمان ثبت اسناد و املاک و متقاضيان در پي داشت. از اواخر سال 1392 در راستای الکترونیکی شدن ارائه و رسیدگی به درخواست ها و جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ازدحام متقاضیان در اداره ثبت شرکت ها، بین شرکت پست و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تفاهم نامه همکاری منعقد شد و مقرر گردید متقاضيان تاسیس یا تغییرات شرکتها و موسسات غیر تجاری پس از ثبت اینترنتی تقاضای خود در سامانه اداره کل ثبت شركتها و موسسات غير تجاري و اخذ کد رهگیری با مراجعه به يكي از دفاتر پستي منتخب پستی و دریافت پوشه و پاکت مخصوص این سرویس نسبت به تحویل فیزیکی مدارک تاسیس یا تغییرات اقدام و رسید پستی دریافت نمایند.
این روش از تهران آغاز شد و به تدریج به سایر استانها تسری یافت.
فروش پاکت و پوشه تاسیس و تغییرات شرکت ها با حداقل قیمت
ثبت درخواست اینترنتی تاسیس و تغییر انواع شرکت و موسسه در اداره ثبت شرکت ها
ثبت ,اداره ,شرکت ,موسسات ,تاسیس ,دریافت ,و موسسات ,اداره ثبت ,موسسات غير ,شركتها و ,ثبت شركتها
درباره این سایت